Všeobecné obchodné podmienky
Prevádzkovateľ
Názov subjektu: Viktor Jamrich Enterprises s.r.o.
Ulica a číslo: 10
Mesto a PSČ: 914 43 Dolná Poruba
IČO: 50657461
DIČ: 212 041 55 61
IČ DPH: SK 212 041 55 61
Sme plátcovia DPH.
Zodpovedná osoba: Viktor Jamrich
Email: admin@nikatrnik.sk
1. Poskytnutie osobných údajov
Všetky podrobnosti o zbere, spracovaní a mazaní osobných údajov sú uvedené na zvlášť stránke Ochrana osobných údajov.
2. Prijatie a vybavenie objednávky, kúpna zmluva
Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu kupujúceho i predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho).
Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.
Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom samotným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.
Všetky objednávky prijaté týmto obchodom sú záväzné.
O prijatí objednávky ste automaticky informovaný emailom a SMS správou. Každý produkt a služba má v popise jasne uvedenú dodaciu lehotu.
Po zaplatení objednávky a pripísaní čiastky na náš účet systém automaticky vygeneruje elektronickú faktúru vo formáte PDF a pošle ju zákazníkovi na emailovú adresu, ktorú uviedol pri zadaní objednávky. Prevádzkovateľ nevystavuje klasické papierové faktúry.
3. Dodanie služby
Dodanie služby typu program premeny začína ihneď po prijatí platby, a to elektronicky odoslaním prístupových údajov do klientskej zóny programu Kupujúcemu formou emailu a súčasne SMS správy na telefónne číslo uvedené pri objednávke do programu.
Kupujúci tak získava okamžitý prístup k materiálom programu a okamžitú možnosť naplánovať si tréningy (cvičenia) na konkrétny deň a čas.
4. Záruka
Záručná lehota u tovaru začína plynúť dátumom uvedeným na doklade.
Záručná lehota u tovaru je uvedená u každého produktu.
Na službu typu program premeny sa nevzťahuje žiadna záruka.
5. Rozpor s kúpnou zmluvou - všeobecné informácie
V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; ak nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť.
To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.
Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.
Na fyzické produkty poskytujeme záručnú dobu danú zákonom.
6. Právo Spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy
Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode alebo cez telefón), má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru.
V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho a písomne uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí.
Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty.
Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru.
Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľovi vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je dobre možné (napr. v medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané.
Ak je vrátený tovar poškodený iba čiastočne, môže predávajúci uplatniť na spotrebiteľovi právo na náhradu škody a započítať svoj nárok na vrátenú kúpnu cenu.
Predávajúci je v takom prípade povinný vzniknutú škodu preukázať. Predávajúci spotrebiteľovi v takom prípade vracia iba takto zníženú kúpnu cenu.
Na kúpnu cenu, ktorá má byť kupujúcemu vrátená, môže predávajúci naviac započítať svoje skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru (náklady na prepravu a pod).
Právo na odstúpenie od zmluvy spotrebiteľ nemá v prípade zmlúv na poskytovanie Služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia.
Právo na odstúpenie od zmluvy spotrebiteľ nemá v prípade zmluvy na poskytovanie Služieb typu program premeny vzhľadom na fakt, že k plneniu dochádza prakticky ihneď po vykonaní platby (t.j. ešte pred uplynutím lehoty 14 dní), a to elektronickou formou odovzdaním prístupu do klientskej zóny s materiálmi programu.
7. Doručenie a dodacie podmienky
Ako postupovať pri vrátení tovaru
V prípade tovaru napíšte na podpora@nikatrnik.sk a požiadajte o vrátenie produktu.
8. Spôsoby úhrady
Platiť môžete prostredníctvom platobnej karty alebo vo výnimočných prípadoch klasickým bankovým prevodom.
Niektoré služby, napríklad náš dlhodobý program premeny, majú charakter opakovaných platieb (tzv. recurring payments).
Táto skutočnosť je jasne uvedená na objednávkovej stránke danej služby, prípadne je jasne zdôraznená obchodným zástupcom, ak je objednávka uzatvorená cez telefón alebo email.
Pri týchto službách s opakovanými platbami vykoná Kupujúci manuálne len prvú platbu platobnou kartou.
Všetky nasledujúce platby budú potom vykonané automaticky systémom bez nutnosti manuálnej platby.
Po každej platbe bude Kupujúcemu automaticky odoslaný email s potvrdením o výsledku platby a faktúrou.
Zrušiť opakované platby je možné v prípade služieb bez viazanosti, a to písomnou žiadosťou na podpora@nikatrnik.sk.
V prípade služieb s viazanosťou sa opakované platby automaticky zrušia po zaplatení poslednej zmluvnej platby / splátky.
Zrušiť opakované platby v prípade služieb s viazanosťou pred uplynutím viazanosti z dôvodov na strane Kupujúceho nie je možné a Predávajúci si vyhradzuje právo takúto žiadosť Kupujúceho zamietnuť.
9. Bezpečnosť
Pri platbe platobnou kartou využívame bezpečnú platobnú bránu GPWebPay.
Prevádzkovateľ nezíska žiadne prihlasovacie údaje do internet bankingu, ani detaily platobnej karty. Získava len výsledok platobnej transakcie.
Všetky údaje objednávky a aj platobnej transakcie sú šifrované.
10. Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok je uvedený na samostatnej stránku tu.
Obchodné podmienky sú platné od 17.06.2022 do odvolania.
V prípade zmeny obchodných podmienok sú platné obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.